4 kwietnia 2016

KONKURS- wyniki

Hej wszystkim!

Nadszedł, jak sądzę, upragniony dzień dla sporej części z Was, czyli ogłoszenie zwycięzcy Konkursu zorganizowanego na Dzień Kobiet. Także już za moment jedna z Was dowie się o spóźnionym prezencie z okazji naszego święta. Jednak zanim przejdziemy do tej przemiłej części, mam małe ogłoszenie. Tak więc żeby krótki wpis z podaniem wyników nie stał się epopeją, przejdźmy do konkretów.



Zacznę od tego, że początkowo nie planowałam sprawdzać wszystkich zgłoszeń, jednak przez przypadek odkryłam zgłoszenie, które nie spełniało warunków (które specjalnie były okrojone do minimum, a i tak okazały się dla niektórych wygórowane). W ten oto sposób zostałam zmuszona do sprawdzenia wszystkich zgłoszeń i oczywiście trafiły się drobne oszustwa, z czego jest mi bardzo przykro. Doskonale jednak rozumiem, że nie każdy jest uczciwy i się z tym pogodziłam. A "przyłapani" na gorącym uczynku oczywiście nie byli brani pod uwagę. Przypominam także że osoby, które zakończą obserwację bloga, nie będą brane pod uwagę w najbliższych rozdaniach.

Skoro więc sprawy "organizacyjne" są za nami, możemy przejść do najmilszej części dzisiejszego wpisu.



Tak więc Kochani, nagroda wędruje do...
Nadii z bloga Malinowy Skarbiec
Serdecznie gratuluję! :* Wysyłam za moment do Ciebie e-maila z informacją i czekam na dane do wysyłki :)

Dziękuję gorąco Wszystkim za udział! Przyznam też, że nie spodziewałam się tylu chętnych, co dodatkowo skłoniło mnie do rozmyślania nad kolejną zabawą dla Was. Chyba mam już pomysł, także obserwujcie mnie, bo może niedługo będziecie mieć kolejną okazję na złapanie ciekawej nagrody! :D

Pozdrawiam cieplutko i do usłyszenia niebawem ;)


18 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Nigdy nie brałam udziału w takim rozdaniu, może następnym razem warto spróbować. :)
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zglosila sie zwyciezczyni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgłosiła się, niedługo po ogłoszeniu wyników :)

      Usuń

Jeśli wpis lub cały blog Ci się spodobał zapraszam do komentowania i obserwowania :)
Cieszy mnie każdy pozostawiony przez Was ślad i motywuje on do dalszego działania.
Staram się odwiedzać każdego z moich czytelników.

Copyright © 2016 Świat Kosmetykoholiczki , Blogger