4 lipca 2016

WYNIKI KONKURSU! Rosyjskie rozdanie z Babuszką Agafią.

Hej wszystkim!

Nie spodziewałam się tak wielu zgłoszeń do konkursu, jednak niesamowicie miło mnie zaskoczyłyście! Bardzo się cieszę, że rozdanie przypadło Wam do gustu i tak chętnie brałyście w nim udział. Widząc wasze zainteresowanie, wiem, że niedługo zorganizuję dla Was kolejną zabawę. Teraz jednak by nie przedłużać, przejdziemy do ogłoszenia wyników.





****Przypomnę jedynie, że osoby, które po ogłoszeniu wyników zrezygnują z obserwowania bloga,  nie będą miały możliwości wzięcia udziału w kolejnych rozdaniach.

Niestety nie mogę nagrodzić wszystkich zgłaszających się, jednak będzie jeszcze wiele okazji do zgarnięcia interesujących nagród. Także gorąco dziękuję wszystkim za udział, sprawiliście mi dużo radości przystępując do zabawy.


Natomiast dzisiaj jest mi niezmiernie miło ogłosić, że nagroda leci do... HAIR WORLD!


Gratuluję serdecznie i już wysyłam do Ciebie e-mail z wiadomością o wygranej :D


Pozdrawiam cieplutko i do usłyszenia niebawem! ;)

23 komentarze:

  1. Oj, jest czego zazdrościć :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje dla Kamili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łeee, przegapiłam takie rozdanie;) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! :) Nigdy nie udało mi się nic wygrać w konkursach na blogach :). Bardzo dobrze, że dodałaś krótką informację dla osób, które obserwowały bloga tylko po to by wziąć udział w konkursie :). Świetny pomysł :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze gratuluję! Super wygrana <3

    OdpowiedzUsuń

Jeśli wpis lub cały blog Ci się spodobał zapraszam do komentowania i obserwowania :)
Cieszy mnie każdy pozostawiony przez Was ślad i motywuje on do dalszego działania.
Staram się odwiedzać każdego z moich czytelników.

Copyright © 2016 Świat Kosmetykoholiczki , Blogger