17 lipca 2016

TAG: 40 pytań kosmetycznych

Hej wszystkim!

Ten post miał pojawić się wczoraj wieczorem i niewiele brakło by tak też się stało. Jednak z powodu porządków, zakupów oraz niespodziewanej wieczornej wizyty koleżanki nie udało mi się dokończyć wszystkiego. Dlatego też przychodzę z nim dzisiaj, a w dodatku w godzinach wcześniejszych niż zwykle, gdyż nie chcę już tego odwlekać. W tym zabieganym czasie postanowiłam wrzucę coś krótkiego i szybkiego do ogarnięcia, a mianowicie tag, który podejrzałam wśród starych wpisów u Hushaaabye (odpowiedzi na jej pytania TUTAJ). Przed Wami 40 pytań, na które postaram się odpowiedzieć krótko i zwięźle. Zapraszam!
























1.Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?

Początkowo, bez zastanowienia miałam napisać, że dwa razy, czyli zapewne jak większość z Was. Jednak po minucie przemyślenia uświadomiłam sobie, że wszystko zależy od tego czy danego dnia mam makijaż na twarzy, czy też nie. Jeśli danego dnia na mojej skórze gościł jedynie krem, to twarz myję dwa razy- rano i wieczorem. Natomiast jeśli wcześniej się umalowałam, to po żel myjący sięgam trzy razy- rano, w godzinach popołudniowych/ wieczornych po powrocie do domu, by zmyć makijaż oraz ostatni raz kilka godzin później podczas ostatniego pielęgnacyjnego rytuału.

2.Jaki masz typ cery?

Moja cera jest mieszana, policzki są raczej normalne, natomiast strefa T przetłuszcza się, w zależności od humoru, raz mocniej, a raz słabiej.

3.Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?

Obecnie bardzo lubię żel micelarny BeBeauty, gdyż świetnie sprawdza się do domywania resztek makijażu oraz do delikatnego odświeżenia skóry rano.

4.Czy używasz peelingów do twarzy?

Peelingów do twarzy używam od bardzo dawna, najczęściej dwa razy w tygodniu lub gdy zauważę, że moja cera potrzebuje odświeżenia.

5.Jaka to marka?

Do peelingowania cery używam najczęściej korundu, więc nie mogę podać konkretnej marki. Natomiast od niedawna próbuję się przekonać też do delikatniejszych peelingów enzymatycznych, a pomaga mi w tym produkt Evree.

6.Jakiego kremu do twarzy używasz?

Po tym jak niedawno zdenkowałam zestaw Organic Ocean, który bardzo lubiłam, sięgnęłam po duet z Alterry z białą herbatą i winogronami. Miałam już krem na noc i dobrze się u mnie sprawdził, więc teraz postanowiłam do kompletu dorzucić krem na dzień i pod oczy.

7.Czy masz piegi?

Nie, nie mam piegów.

8.Używasz kremu pod oczy?

Od kilku lat sięgam regularnie po kosmetyki do pielęgnacji oczu, bo jestem świadoma, jak delikatna jest ta strefa i chcę ją właściwie pielęgnować, by jak najdłużej cieszyć się młodym wyglądem.

9.Miałaś kiedyś problem z trądzikiem?

Z trądzikiem boryka się od czasów gimnazjum i choć czasem jest lepiej a czasem gorzej, to nigdy nie miałam zupełnej przerwy od niego. Jest to głównie genetyczna sprawa, nad czym bardzo ubolewam, bo ciężko zapanować nad taką cerą.

10.Używałaś kiedyś tabletek przeciw trądzikowych?

Nie. Stosowałam różne preparaty, głównie kremy, maści, żele, jednak nigdy nie były to środki doustne.

11.Jakiego podkładu używasz?

Aktualnie rzadko sięgam po jakiekolwiek kosmetyki do makijażu, jednak gdy już wybieram jakiś podkład, to ostatnimi czasy jest to produkt marki Bielenda w wersji Mat. Ma ładne wykończenie, matowe, ale nie bardzo płaskie, które podkreślałoby niedoskonałości i suche skórki. Dodatkowo długo się utrzymuje no i najważniejsze...jako jedyny pasuje mi kolorystycznie od kiedy złapałam trochę koloru ;) Natomiast na większe wyjścia moim zdecydowanym faworytem jest Revlon Colorstay.

12.Co z korektorem?

Gdy wykonuję makijaż nie może zabraknąć również korektora. Najczęściej do mocniejszych makijaży sięgam po Loreal True Match, natomiast do makeup no makeup lubię Art Scenic od Eveline. Jeśli chodzi o korektor na wypryski to zwykle nie sięgam po takie. Wystarczy mi krycie podkładu, nie czuję presji by niedoskonałość była przykryta w 100%ach.

13.W jakiej tonacji jest Twoja skóra twarzy?

Moja skóra jest ciepła, ma żółte tony, choć zimą gdy robię się biała jak ściana staje się może delikatnie bardziej beżowa,już nie tak drastycznie żółta.

14.Co sądzisz o sztucznych rzęsach?

Sama ich nie noszę, gdyż nie umiem ich przyklejać, a dodatkowo mam problem z wyborem pasujących. Jednak moim zdaniem robią dużą robotę przy mocnych, wieczorowych makijażach oczu, szczególnie gdy nasze własne rzęsy są bardzo liche i niewidoczne.

15.Czy wiesz, że maskary powinno się zmieniać co 3 m-ce?

Tak, wiem, jednak chyba nigdy się do tego nie stosuję ;)

16.Jakiej maskary teraz używasz?

Aktualnie używam Wibo Queen Size lub Lovely Pump Up Mascara, w zależności od potrzeby czy humoru.

17.Sephora czy MAC?

Nie zaglądam do żadnego z nich, jednak gdybym miała wybrać, to postawiłabym na Sephorę, ponieważ ma większy wybór marek.

18.Masz kartę pro do MAC?

Nie

19.Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu?

Różnie. Jeśli chodzi o aplikację cieni to zawsze pędzle, natomiast makijaż twarzy wykonuję pędzlami, a także gąbeczką (głównie korektor) lub nawet palcami (pokład).

20.Używasz bazy pod cienie?

Kiedyś stosowałam, jednak już dość dawno wymieniłam bazę na zwykły korektor.

21.Używasz bazy pod makijaż?

Jedynie czasami, gdy chcę by makijaż wyglądał bardziej "idealnie" sięgam po zieloną bazę ze względu na moje mocne zaczerwienienia na twarzy. Jednak trochę przeraża mnie nakładanie silikonu na twarz.

22.Ulubiony kolor cienia do powiek?

Niezawodny i "nudny" brąz, ale tylko w wersji cieplutkiej, takie toffi bardziej :D

23.Kredka do oczu, czy eyeliner w płynie?

Po jedno i po drugie ostatnio prawie nie sięgam, jednak jeśli już robię kreskę to zwykle jest to eyeliner.

24.Jak często dźgnęłaś się w oko kredką ?

Kredką chyba mi się nie zdarzyło, ale to pewnie przez to, że tak jak napisałam wyżej, raczej po nią nie sięgam.

25.Co sądzisz o pigmentach/ sypkich cieniach?

Bardzo podoba mi się efekt jaki dają, można przy ich użyciu wyczarować piękne makijaże, czy to bardziej spokojne, czy takie szalone i kolorowe. Natomiast sama po nie nie sięgam, gdyż cienie prasowane wydają mi się prostsze w obsłudze ;)

26.Używasz kosmetyków mineralnych?

Nie, nie używam ich.

27.Ulubiona szminka?

Nie wiem, czy mam jedną ulubioną szminkę, jednak jeśli miałabym wybrać, to byłaby to matowa pomadka Lovely Extra Lasting w nr 1, ponieważ pasuje do wszystkiego.

28.Ulubiony błyszczyk?

Nie jestem wielką fanką błyszczyków, bo kleją się do nich włosy. Co prawda mam jeden z Essence, ale nie będę na siłę go nazywać "ulubionym"

29.Ulubiony róż?

Podobnie jak z pomadką, trudno wybrać konkretny, bo zależy to od pory roku, odcienia skóry i makijażu, jednak bardzo lubię róż Wibo w kolorze brzoskwiniowo- pomarańczowym (nie wiem jaki nr gdyż mam jeszcze w starym opakowaniu).

30.Kupujesz kosmetyki na E bay/Allegro?

Zdarzyło mi się złożyć zamówienie na Allegro, gdzie znalazłam np taniej jakąś pomadkę czy tusz marki drogeryjnej, jednak już od dawna tam nie kupowałam.

31.Lubisz kosmetyki z drogerii?

Bardzo je lubię i sięgam głównie po nie, szczególnie jeśli chodzi o kolorówkę czy pielęgnację ciała.

32.Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach?

Chyba w życiu mi się to nie zdarzyło i nie zamierzam próbować ;)

33.Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu?

Myślę, że mogłoby to być naprawdę świetne przeżycie, a w dodatku bardzo przydatne, jednak mimo że nie mam profesjonalnego przygotowania, to staram się sama dokształcać i rozwijać w tej dziedzinie.

34.Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż?

Staram się by mój makijaż dodawał mi urody a nie ją odbierał, tak więc jeśli nie mam weny lub mam za mało czasu by zrobić to starannie, to wolę go sobie odpuścić, niż wykonać niezdarnie.

35.Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?

Brak jego zmycia przed snem! Natomiast spośród typowo makijażowych to oczywiście źle dobrany podkład. Nie taki za ciemny o pół tonu, bo każdemu może się zdarzyć w złym łazienkowym świetle, ale taki totalnie marchewkowy i ciemniejszy o 5 tonów, by wyglądać na bardziej opaloną... :D

36.Lubisz kolorowe makijaże?

Bardzo podobają mi się papuzie makijaże oczu, kolorowe akcenty w postaci mocnych ust czy choćby kolorowych kresek na oku. Sama jednak nie jestem na tyle odważna, by mocno szaleć z kolorem i ograniczam się jedynie do intensywniejszych ust lub granatowej kreski na oku ;)

37.Która gwiazda wg Ciebie ma zawsze świetny makijaż?

Jennifer Lopez i jej "bronze glowy skin" to mój zdecydowany faworyt wśród gwiazd <3

38.Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było?

Żel do brwi.

39.Czy wychodzisz z domu, bez makijażu?

Zdarza mi się to naprawdę często, szczególnie w upalne dni lub gdy wychodzę jedynie do sklepu. Nie mam z tym większego problemu.

40.Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?

Na pewno daleko mi wtedy do ideału, jednak również dzieci na ulicy nie zaczynają płakać na mój widok, więc myślę, że nie jest źle ;) Zdaję sobie sprawę, że makijaż dodaje mi uroku oraz pewności siebie, jednak bez tych wszystkich kosmetyków na swojej twarzy nadal znam swoją wartość. Tak więc na zakończenie odpowiem krótko: TAK. :D


Mam nadzieję, że spodoba Wam się taka odmiana na moim blogu i że zaciekawią Was pytania oraz odpowiedzi. Oczywiście chętnie dowiem się, jak sytuacja wygląda u Was, więc śmiało umieszczajcie odpowiedzi w komentarzach, a jeśli opublikujecie u siebie swoją wersję tagu, dajcie koniecznie znać, bym mogła go przeczytać.


Pozdrawiam cieplutko i do usłyszenia niebawem :D


28 komentarzy:

  1. Ciekawie się czytało odpowiedzi :) i dochodzę do wniosku, że chyba powoli uzależniam się od makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się napracowałaś:) ja też zwykle tusz trzymam dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fanką błyszczyków również nie jestem, ale mam kilka i czasami używam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy tag, mogłam się więcej o Tobie dowiedzieć. Jestem jak najbardziej za tym, aby takie posty pojawiały się częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy tag, ja też nie wymieniam maskary co 3 miesiące, czasem używam ją grubo ponad pół roku i też jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety też zmagań się z trądzikiem od gimnazjum:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy tag :) moje tusze wymieniam co trzy miesiące ponieważ lubię testować nowe i nie zawsze wracam do sprawdzonych

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy tag, sama nawet miałam ochotę na niego odpowiedzieć :P Wgl. czytając Twoje odpowiedzi miałam wrażenie, że na kilka pytań odpowiedziałbym tak samo - jak nie większość/wszystkie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam cerę mieszaną ze skłonnościami do trądzikowych niespodzianek niestety... I chyba rzadko kto wymienia tusz do rzęs po 3 miesiącach;) Bardzo fajny wpis;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez mam cere mieszana, ale ze robie w kuchni to używam kosmetyków dla tej przetłuszczającej sie gdyż wszystkie tłuste opary zbieraja sie na mojej twarzy :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne pytania i ciekawe odpowiedzi. Pomadka Lovely takze jest jedna z moich ulubionych, jednak juz na wykonczeniu i choc w rossmannie widziałam dwie sztuki to nie miałam przy sobie pieniedzy a później niestety zostały one wykupione :<

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo precyzyjne odpowiedzi. Podobały mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne odpowiedzi pozdrawiamy i obserwujemy :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyjemny tag do kawy :D kiedyś też u siebie go robiłam też

    OdpowiedzUsuń
  15. Też odpowiadałam kiedyś na te pytania na swoim blogu :)
    Niestety z trądzikiem mam podobnie jak Ty. Męczył mnie w okresie dojrzewania i nadal nie chce mnie opuścić - oczywiście teraz w nie tak intensywnej formie.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też bardzo często wychodzę bez makijażu, zwłaszcza latem

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię czytać takie Tagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie tagi są bardzo ciekawe :) Sama myślę niedługo zrobić jakiś tag u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię ten TAG. Odpowiedziałam na niego u siebie na blogu

    https://ksiezycowaroza.blogspot.com/2016/07/tag-40-pytan-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Z korektorami zgrywamy się w 100 % :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też mascar nie zmieniam co 3 miesiące. Wszytko zależy od tuszu - czasem muszę wywalić po 1 miesiącu ( bo ktoś wymacał w sklepie i szybko się zepsuł) a czasem trzymam nawet rok i żyję !

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny tag, miło się czytało. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny tag :) Chyba zrobię u siebie taki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo przyjemnie czytało się Twoje odpowiedzi na ten TAG, zrobię go u siebie z przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Makijaże Jennifer Lopez są fenomenalne:). Poza bodajże jedną wpadką, która jej się trafiła, uważam, że zawsze wygląda perfekcyjnie. A tak na marginesie, bez makijażu też mi się podoba:).

    OdpowiedzUsuń
  26. Z tego co kojarzę robiłam u siebie ten Tag,a le od kogo go zgapiłam - nie pamiętam :P Widzę, że na wiele pytań odpowiedziałyśmy podobnie, czyli chyba mamy zdrowe podejście do kosmetyków i makijażu :P Mascary zmieniam raz na 4-6 miesięcy, czyli tyle, ile jest napisane na opakowaniu :P

    OdpowiedzUsuń

Jeśli wpis lub cały blog Ci się spodobał zapraszam do komentowania i obserwowania :)
Cieszy mnie każdy pozostawiony przez Was ślad i motywuje on do dalszego działania.
Staram się odwiedzać każdego z moich czytelników.

Copyright © 2016 Świat Kosmetykoholiczki , Blogger