9 grudnia 2015

Haul w Dzień Darmowej Dostawy

Hej wszystkim!

Okazało się, że przez 4 dni w mojej skrzynce leżało awizo, a ja nie miałam o tym zielonego pojęcia. Myślałam, że poczta się spóźnia z moją paczką, a to po prostu listonoszowi nie chciało się wjeżdżać windą i do skrzynki miał bliżej… Także dzisiaj poszłam i odebrałam przesyłkę, a teraz chciałam Wam pokazać co udało mi się upolować 1 grudnia w Dniu Darmowej Dostawy.



Zakupy początkowo planowałam robić w jednej drogerii internetowej, niestety nie mieli wszystkiego czego poszukiwałam. Nowości są jedynie pielęgnacyjne, gdyż w kolorówkę zaopatrzyłam się na promocjach w Rossmannie i zdrowy rozsądek podpowiadał, by się ograniczać. Dlatego w pierwszej drogerii, jaką była  TopDrogeria zakupiłam:



1. Nacomi, Olej Tamanu Zimnotłoczony 30 ml( Cena: 19,90 zł)
Jestem wielką fanką tego oleju. To już chyba trzecia buteleczka.  Świetnie sprawdza się przy mojej tłuste cerze skłonnej do wyprysków. Dzięki zawartości nienasyconych kwasów tłuszczowych oraz kwasu kalowilowego i kalofilloidu posiada unikalne właściwości nie tylko pielęgnacyjne, ale także lecznicze.

2. Łaźnia Agafii, Maska do twarzy Głęboko Oczyszczająca na wodzie Bławatkowej 100 ml(Cena to 5,90 zł)
Bardzo lubię produkty Agafii, mam maskę nawilżającą na mleku łosia i sprawdza się u mnie rewelacyjnie, dlatego postanowiłam przetestować teraz coś oczyszczającego. Do tego spora pojemność i niska cena zachęciły mnie do wypróbowania. Składniki aktywne: błękitna glinka, organiczny ekstrakt ze ślazu dzikiego, płatki owsiane, woda bławatkowa. Nie zawiera SLS i parabenów.

3. Łaźnia Agafii, Balsam- Aktywator Wzrostu Włosów 100 ml( Cena: 4,50 zł)
Ostatnio coś się dzieje niedobrego z moimi włosami i mocno wypadają. Mam nadzieję że ten balsam wpłynie jakoś na stan moich cebulek, bo inaczej do wiosny zostanę z trzema kosmykami na głowie :/ Składniki aktywne: syberyjska sosna karłowa, organiczny ekstrakt mydlnicy lekarskiej, pięciornik niski, ekstrakt z korzenia łopianu, olej z pieprzu dzikiego, organiczny ekstrakt z dziurawca, olejek z rokitnika ałtajskiego. Nie zawiera SLS i parabenów.

4. Fitokosmetik, Czarna Glinka z Morza Martwego z jonami srebra 100 g( Cena: 5,90 zł)
Moja niebieska glinka jest na wyczerpaniu, dlatego akurat ten produkt widniał już chwile na mojej liście zakupów. Spośród wielu glinek wyróżniły go jony srebra, tak na bogato :D Według producenta glinka ma właściwości antyseptyczne, oczyszczające, przeciwzapalne i regenerujące, doskonale pomaga na trądzik.

Kolejną drogerią była Cocolita. Tam zakupiłam jedynie dwie rzeczy, których nie znalazłam w Top Drogeri, a na których mi zależało:



1. KTC, Woda Różana 190 ml( Cena to 7,90 zł)
Powróciłam do niej jako toniku po paru miesiącach przerwy. Bardzo lubiłam ją w tej roli. Ma delikatny zapach i jest niesamowicie wydajna.

2. Receptury Babuszki Agafii, Drożdżowa Maska do włosów 300 ml( Cena: 12,90 zł)
Długo nie mogłam jej dostać, bo stacjonarnie jest zwykle wykupiona, a nie chciałam robić internetowego zamówienia tylko dla niej. Używałam ją ok rok temu i może nie zauważyłam porostu włosów, ale włosy po niej były jedwabiste i lejące. Poza tym jej zapach kojarzy mi się ze świeżymi ciasteczkami. Składniki aktywne to m. in.: drożdże piwne, sok brzozowy, mącznica lekarska, ostropest plamisty, olej z kiełków pszenicy, olej z nasion białej porzeczki, olej z owoców dzikiej róży.

Zakupy nie były szalone i olbrzymie. Kupiłam to co było mi potrzebne, plus na prezent Mikołajkowy sprawiłam sobie dwa kosmetyki Łaźni Agafii. Jestem zadowolona również z obu drogerii, przesyłka była szybka, a produkty dobrze zapakowane, zabezpieczone folią bąbelkową. Chociaż muszę przyznać, że wcześniej nawet nie słyszałam o Top Drogerii, to teraz w razie internetowych zakupów chętnie do niej zaglądnę.

A Wy skusiłyście się na coś w Dniu Darmowej Dostawy? A może macie jakieś sposoby na wypadanie włosów?

Pozdrawiam cieplutko i do usłyszenia niebawem :)

P.S. Przypominam, że do piątku trwa mini KONKURS MIKOŁAJKOWY , gdzie zasady są na tyle proste, by wzięcie udziału nie zajęło Wam więcej niż 2 min ;)

4 komentarze:

  1. Super nowości, ja też zakupiłam swoje perełki w tym dniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu wypróbować coś od Babuszki Agafii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam, ma wiele naprawdę świetnych produktów. Szczególnie jeśli lubisz fajne składy w kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli wpis lub cały blog Ci się spodobał zapraszam do komentowania i obserwowania :)
Cieszy mnie każdy pozostawiony przez Was ślad i motywuje on do dalszego działania.
Staram się odwiedzać każdego z moich czytelników.

Copyright © 2016 Świat Kosmetykoholiczki , Blogger