11 czerwca 2016

Niekosmetyczni Ulubieńcy kwietnia i maja 2016, czyli jakie filmy, blogi i youtuberki polecam

Hej wszystkim!

Po kosmetycznych ulubieńcach maja nadchodzi pora na tych niekosmetycznych. Na moje nieszczęście zapomniałam zabrać na weekend listę, na której spisuję obejrzane filmy, by żadnego nie pominąć. Mimo utrudnień jednak spróbuję podołać wyzwaniu i przedstawić Wam to, co uważam za godne uwagi. Tak więc, jeśli szukacie inspiracji filmowej czy blogowej, zapraszam! ;) Dodam tylko, że jak zawsze w tytułach filmów czy seriali oraz nazwach kanałów YouTube znajdziecie linki przekierowujące do danego filmu na Filmweb lub YouTube.

FILMY


1. Wizyta (2015)

Becca  i jej młodszy brat Tyler zostają wysłani do nigdy niewidzianych dziadków. Pierwszej nocy są świadkami dziwnych zachowań staruszków, które z czasem przerażają ich coraz bardziej.


Wydaje mi się, że to jedyny horror, jaki widziałam ostatnimi czasy. Moim zdaniem nie należy do tych przerażających, które muszę oglądać jednym okiem, bo dwoma to już za duży strach (tak, wiem... nie jest to normalne :D). Spodobała mi się za to historia, coś nie tak typowego, jak nawiedzone domy. Od początku mnie intrygował, chciałam znać przyczyny i z niecierpliwością czekałam na rozwiązanie zagadki.


2. Zabójcy bażantów (2014)

Rok 1994, zabite zostają bliźnięta, a do zbrodni przyznaje się miejscowy samotnik. Sprawa zostaje jednak wznowiona po 20 latach.


Opis średnio zachęcający i nie pokazuje, z jak ciekawa fabułą możemy spotkać się oglądając ten film. Dla mnie to jeden z ciekawszych kryminałów, jakie oglądałam. Niesamowicie zagadkowy, intrygujący. To raczej nie jeden z tych, gdzie po pierwszych 10 minutach znamy zakończenie. Tok zdarzeń potrafi nas zaskoczyć, a co za tym idzie niesamowicie wciąga. Dla fanów rozwikływania zagadek zabójstw będzie idealny.



Po pokonaniu Owena Shawa, Dominic Toretto wraz z przyjaciółmi wiedzie beztroskie życie. Ich sielanka nie trwa jednak długo, ponieważ do miasta przybywa brat Owena, Deckard, który chce się zemścić na Dominiku i jego kolegach. Toretto z drużyną ponownie musi zebrać siły i stawić czoło Deckardowi.


Nie powiem, bym oglądała wszystkie części tego kultowego filmu akcji, jednak widziałam zdecydowaną większość i żadna z części mnie nie rozczarowała. Uwielbiam filmy z szybkimi samochodami no i pięknymi... mężczyznami :D Za każdym razem, gdy ich auta przyspieszają, ekscytacja wgniata mnie w fotel, podobnie jak prędkość robi to z nimi. Żałuję jednak, że nie mógł w nim zagrać Paul Walker, jednak trzeba przyznać, że jego brat zastąpił go godnie.


4. Hotel Transylwania (2012) oraz Hotel Transylwania 2 (2015)

Hrabia Drakula i jego 118-letnia córka prowadzą hotel w Transylwanii. Przyjaźń dziewczynki z ludzkim chłopcem wpędza rodzinę w kłopoty.



Dracula łączy siły z Frankiem, Murrayem i Griffinem, by obudzić w swoim wnuku wampirzą naturę. 


Co prawda wiek dziecięcy minął mi już dawno, a w dodatku bezpowrotnie, nad czym niesamowicie ubolewam, jednak fanką bajek i filmów animowanych byłam zawsze, jestem i mam przeczucie, że się to nie zmieni, przynajmniej w najbliższej przyszłości. Obie części były przezabawne, lekkie i idealne do zrelaksowania się po ciężkim dniu. Gdyby planowali uraczyć nas częścią trzecią, również chętnie obejrzałabym ją, a może nawet poszła na nią do kina, co nie było mi dane przy części pierwszej i drugiej. Jak dla mnie coś w stylu Madagaskaru, Epoki lodowcowej i wszystkich innych familijno-komediowych tworów.


5. Angry Birds (2016)

Film zabierze nas na egzotyczną wyspę zamieszkaną przez szczęśliwe kolorowe ptaki-nieloty. Na rajskiej wyspie żyją jednak także ptasi outsiderzy - temperamentny Red, szybki jak wiatr Chuck i nieco wybuchowy Bomb. Idylliczny krajobraz wyspy przerywa przybycie tajemniczych zielonych świnek.


Przyznam, że kiedy usłyszałam, iż wychodzi bajka o słynnym, dzięki grze, czerwonym ptaku z krzaczastymi brwiami nawet powieka mi nie drgnęła. Jakoś nigdy nie byłam przekonana do filmów, które mają powiązania z grami, są na ich podstawie itp. Dopiero gdy podczas rozmowy z koleżanką nasłuchałam się ochów i achów na jego temat, postanowiłam dać mu szansę i przynajmniej obejrzeć zwiastun. Wtedy przepadłam... Podczas kilkuminutowego trailera ubawiłam się jak dziecko, a zaraz po wyłączeniu go, wraz z chłopakiem, zarezerwowaliśmy miejsca w kinie na najbliższy termin. Tak więc, kino odwiedziliśmy we wtorek, a seans nie rozczarował nas nawet w najmniejszym stopniu. Przezabawna historia, cięte riposty, śmieszne postaci. Po prostu obejrzyjcie (choćby zwiastun)! Może zauroczy Was tak jak i mnie. 


SERIALE



Jenna zyskuje nagłą popularność, gdy wszyscy w szkole zaczynają myśleć, że niegroźny wypadek, któremu uległa, był nieudaną próbą samobójczą.


Co prawda mam w zanadrzu jeszcze trochę odcinków Arrowa, Flasha oraz Pretty Little Liars, ale szukałam czegoś krótkiego, takiego do obiadu czy do makijażu, a odcinki 20-minutowe sprawdzają się do tego idealnie. Serial jest lekki i dość zabawny, dzięki czemu łatwo się w niego wkręcić, choć oczywiście nie może w nim zabraknąć typowych wątków miłosnych. Jednak wiecie co... Podskakiwałam na krześle jak poparzona i dopingowałam niczym cheerleaderka podczas miłosnych wyborów Jenny. Także niby takie oklepane, ale jednak emocje wzbudzić potrafi :D


YOUTUBE


1. Szusz

Wiem, że wzbudza bardzo skrajne emocje, a w internecie można znaleźć wręcz założone grupy zarzucające jej dosłownie wszystko (trafiłam przypadkiem podczas pisania tego postu). Mnie osobiście bardzo odpowiadają jej filmy i naprawdę relaksują. Jak sama mówi, do jej filmików trzeba dojrzeć i powiem Wam, że coś w tym jest. Nie mówi jedynie o kosmetykach i drogich torebkach. Porusza tematy życiowe, powszechnie spotykane takie, które mogą zaciekawić każdą/ każdego z nas. Najbardziej kocham jej vlogi, które na moje szczęście ostatnio wrzuca codziennie. Jest szczera, konkretna, nie boi się opinii innych. Po prostu daje zastrzyk pozytywnej energii i napawa przekonaniem, że jak czegoś mocno chcemy (i robimy coś w tym kierunku), to to osiągniemy.




Zuzia ma cudowne imię, to muszę jej przyznać. W dodatku tworzy równie piękne makijaże, zwykle szalone i kolorowe, które mocno inspirują i zachęcają do eksperymentowania. Ubolewam jednak, że tak rzadko wrzuca na kanał tutoriale, które ułatwiłyby odtworzenie jej cudownych makeupów. Poza tym zdarza jej się podróżować do Nowego Jorku (jest tam aktualnie) i oczywiście wrzuca stamtąd vlogi. Dzięki nim możemy zwiedzić, choć odrobinę tego wspaniałego miasta, którego zobaczenie jest swoją drogą, jednym z moich największych marzeń. W filmach jest bardzo naturalna, wesoła, taka dziewczyna  z sąsiedztwa.




Ten kanał śledzę od bardzo dawna, jest wręcz jednym z pierwszych jakie zasubskrybowałam. Od niedawna jednak Marta wrzuca tam vlogi, dopiero dzięki którym poznałam jej luźną i zabawną stronę. Może makijaże nie są pełną profeską, a niektórych mogą drażnić podejmowane przez nią współprace, jednak podobnie jak szusz, relaksuje mnie przez ten kilkuminutowe filmiki przedstawiające jej codzienne życie. Dla osób zainteresowanych bardziej zdrowym stylem życia i sportem, wraz z chłopakiem prowadzi także kanał Fit Couple.



Na kanał wrzuca mnóstwo foodbooków wegańskich, które nie są bardzo wymyślne i większość z nich można odtworzyć w domowym zaciszu. Ostatnio postanowiłam zacząć eksperymentować w kuchni odrobinę bardziej i nie ograniczać się do makaronu z sosem. Jessica prezentuje nam nie tylko śniadania, lunche czy obiady, ale również desery i przekąski, co nie jest często spotykane. Choć weganką nie jestem, to bardzo chętnie czerpię stamtąd inspiracje, czasami coś zmienię, dodam jakiś składnik. Ogólnie pyszotka, tylko nie polecam oglądać na głodniaka ;)




Podobnie jak poprzedniczka Annie umieszcza u siebie bardzo ciekawe i inspirujące przepisy. Dopiero po dodaniu jej do subskrypcji odkryłam, że tworzy nie tylko pyszne dania, ale i piękne makijaże, jednak z tych bardziej dziennych i mało szalonych. Po prostu człowiek orkiestra! Zapomniałabym dodać, że jest tam również kilka video, w których opowiada, jaki wpływ na nasze samopoczucie oraz wygląd ma dieta oraz jak przejście na dietę wegańską wyleczyło jej trądzik. Może akurat znajdziecie tam coś dla siebie.


BLOGI



1. Land of Vanity

Madzia, która prowadzi ten blog, robi moim zdaniem jedne z najpiękniejszych zdjęć. Poważnie, niejednokrotnie wchodzę tam, by pogapić się na te cuda, obserwuję każdy detal aranżacji, mając nadzieję, że wpłynie to choć trochę na moje "zdolności" w tej kwestii. Nie oznacza to jednak, że treści pozostają daleko w tyle, że nie są warte przeczytania. O nieee... Recenzje są porządne i dogłębne, każdy aspekt produktu jest przeanalizowany, nie ma zbędnego słodzenia, gdy produkt na to nie zasługuje a "brudy" zostają wyciągnięte na światło dzienne. 



2. Elf Naczi

Oczywiście jak na większości blogów urodowych możemy tam znaleźć pełno recenzji, ale nie takich krótkich, dwuzdaniowych, po przeczytaniu których nadal nie wiemy, czy warto inwestować w dany produkt, czy jednak nie. Podobnie jak wyżej każdy aspekt (konsystencja, kolor, zapach, wydajność, opakowanie, cena) zostaje przedstawiony i podsumowany. Przyznam, że jestem z tych leniuszków, którzy uwielbiają mieć wszystko, łącznie z ceną produktu podaną w recenzji, bo nie zawsze mam ochotę od razu uruchamiać wujka Google, by sprawdzać szczegóły. Gdy czytam recenzje to dla kompleksowych informacji i... tam właśnie to znajduję! :D Poza tym produkty mają genialnie rozpisane składy, dowiemy się tak, która substancja robi dla naszej skóry coś dobrego, a która jest tylko niepotrzebnym zapychaczem. Jeśli chcecie się również nauczyć czytać składy, koniecznie tam zajrzyjcie!


3.  Black Liner

Ten blog odwiedzam głównie po to, by nadrobić zaległości dotyczące kosmetyków azjatyckich. Możemy znaleźć je tam w sporych ilościach, zarówno te do pielęgnacji, jak i do makijażu, a ich recenzje i opisy zdecydowanie zachęcają do bliższego poznania tych ostatnio bardzo popularnych produktów. Oczywiście, jeśli nie jesteście fankami tego typu kosmetyków, śmiało możecie tam zajrzeć, bo spotkać tam można również "typowe" kosmetyki marek u nas ogólnodostępnych i drogeryjnych. Podoba mi się również fakt, że zdjęcia są bardzo konsekwentne, często z takim samym tłem czy dodatkami. Chyba jestem zdjęciowym zboczuszkiem... :/




Na dzisiaj to tyle, mam nadzieję, że nie zanudziłam Was tą dość długą listą poleceniową, a wręcz pozwoliłam odkryć coś ciekawego.

Źródła opisów filmów oraz ich plakatów:
1. Filmweb


Widziałyście któregoś z moich ulubieńców? Jakie filmy i blogi wpadły Wam ostatnio w oko? 

Pozdrawiam cieplutko i do usłyszenia niebawem :D



49 komentarzy:

  1. Uwielbiam szusz i Zuzie, jedne z moich ulubionych youtuberek :) znam też wszystkie opisane blogi, czytam regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Awkward! Choć to serial mało ambitny to jednak kiedys bardzo mnie wciągnął :D Ostatnio o nim zapomniałam, ale wakacje przede mna :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Z ulubieńców znam tylko blogi😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Film nr jeden chetnie bym zobaczyła :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam kilka youtuberek oraz jeden blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Angry Birds muszę obejrzeć!:D a blogi znam wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szusz znam i oglądam:) Hitel Transylwania I widziałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze obejrzeć Angry Birds, bo grę swego czasu uwielbiałam :D
    Szusz to super kobitka, osobiście miałam czas, że nie znosiłam jej oglądać, ale potem wróciłam - po prostu trzeba dojrzeć do jej filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szybcy i wściekli, świetny film ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hotel Transylwania jet świetny! :D Polecam serial: Doktor Hart :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wizyta mnie ciekawiła ale z tego co kojarzyłam na początku nie miała wysokich ocen - ale po twoim opisie jednak sie skuszę :) Zaciekawił mnie też film angry birds na którego byłam niewzruszona jak Ty ale zaraz zobaczę zwiastun.
    Wszystkie blogi znam i odwiedzam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z polecanych youtuberek znam tylko Szusz i bardzo lubię ją oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Horroru dawno nie oglądałam ale zaciekawiłaś mnie "wizytą" i chyba obejrze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. znam tylko Hotel Tansylwania i lubię ;)!

    OdpowiedzUsuń
  15. wstyd się przyznać ale nic nie znam z tych ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hotel Transylwania widziałam i mi się mega podobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. horrorów nie lubię :-) ale zabójców bażantów z przyjemnością nadrobię, czytałam pozytywne recenzje. Szybcy i Wściekli to seria filmów na których zawsze jestem obowiązkowo w kinie. Żal Walkera, świetny aktor. Na Insta widziałam nagrany filmik z telefonu..ekipa szybkich kręciła ujęcie..genialnie to wygląda z drugiej strony :-) Bajki z przyjemnością nadrobię bo również bardzo mnie relaksują :-) Inną oglądałam przez 2 sezony :-) co do youtuba dwie ostatnie pozycję muszę nadrobić. Kiedyś chętnie oglądałam susz ale ostatnio nawet do niej nie zaglądam. Blogi nadrobiłam między czasie i dodałam do obserwowanych :-* lubię te Twoje posty :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie ostatnio wzieło bardzo na szusz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Blogi znam wszystkie, z reszty mam sporo zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  20. angry birds bym chciała obejrzeć:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Szusz obserwuję niemal od początku, odkąd w ogóle zainteresowałam się tematyką urodową. Jednak zaczyna mnie denerwować, bo zrobiła się trochę panciowata. Ale to tak jak wspomniałaś co kto lubi. Vlogów nie oglądam żadnych gdyż nie lubię podglądać życia prywatnego innych osób.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię tego typy wpisy. Za szusz nie przepadam ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Elfi i Black Liner oczywiście znam i czytam regularnie :) Zresztą strasznie lubię tego typu wpisy - a Youtuba nie oglądam bo nie mam zwyczajnie na to czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam "Szybkich i wściekłych" :) Wszystkie części oglądałam po kilka razy :D. A "Hotel Transylwania 1 i 2" To moja ulubiona bajka :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo dużo propozycji, oglądałam jedynie Hotel Transylwania 1 część. Fajna bajka :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nic nie czytałam i nic nie oglądałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Łowcy Bażantów to film dla mnie,uwielbiam kryminały,a jeszcze skandynawskie to już w ogóle :) Musze koniecznie obejrzeć :)
    A co do kanałów to oglądamy bardzo podobne,bardzo lubię Zuzię i jej serię filmów z Nowego Yorku,Szusz trochę mnie denerwuję,ale zdarza mi się coś obejrzeć, a McDoncellita oglądam dość często :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szybcy i sciekli bardzo lubię, oglądałam wszystkie części :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/06/przygotowanie-do-lata-z-shein-i-kilka.html
    Bardzo mi zależy ;* Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Widziałam wszystkie części Szybkich i wściekłych ;D na Zabójcach bażantów byłam w kinie. Dzięki za przypomnienie o Innej. Kiedyś widziałam kilka odcinków w tv i fajnie się oglądało :D
    Co do filmów to polecam "Zanim się pojawiłeś" <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię takie wpisy, bo zawsze znajdę coś dla siebie. :P Na blogi zaraz zaglądnę. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl


    OdpowiedzUsuń
  31. O WOW, dziękuję ♥ Cieplej mi się robi na serduchu, jak czytam takie posty :D Dziewczyny znam i cieszę się, że mogłam wystąpić w tak zacnym gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Właśnie! "Łowcy bażantów"! Tego tytułu szukałam! :D Przepraszam, że tyle wykrzykników, ale to z radości, bo kiedyś widziałam w kinie zwiastun tego filmu i zapomniałam nazwę. W końcu będę mogła go obejrzeć. :D Dziękuję. :*

    Co do Szusz - nie lubię jej oglądać i moim zdaniem właśnie kiedy człowiek dojrzeje, uświadamia sobie, że na tym kanale nie ma nic ciekawego i tylko marnuje czas na oglądanie filmów o niczym... Ale mnie bardzo ciężko zadowolić w kwestii vlogów, więc generalnie niewiele dziewczyn na YT oglądam. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Co prawda żadnego filmu ani serialu, o którym piszesz nie oglądałam ale za to znam wszystkie kanały i blogi, o których wspomniałaś :) trochę to ze mnie czyni kalekę kulturowa, ale cóż... Taki jest dzisiejszy świat ze wolimy krótkie filmy w internecie oglądane do kawy czy herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  34. O, to chyba podsunęłaś mi thriller na weekend - lubię taki filmowy gatunek :)
    Co do beauty sfery YT to ostatnio wcale nie oglądam, ale ciekawych kanałów jest wiele. Jeśli lubisz vlogi, to zajrzyj do Laury Ogrodowczyk, która prowadzi kanał vlogowy z całą rodziną, która jest niesamowicie ciepła i zżyta - aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Znam tylko Elfnaczi i bardzo lubie :-) musze nadrobic youtuberowskie nowosci :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale świetny post, zainteresowałaś mnie tym filmem "Wizyta" chociaż wieki nie oglądałam horrorów(za bardzo się później boję):) idę oglądać blogi które poleciłaś bo youtuba rzadko przeglądam jedynie Annie znam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zabójcy bażantów- zdecydowanie muszę to zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Oglądam Szusz lubię jej vlogi :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Film Wizyta mam ochotę obejrzeć, widziałam gdzieś jego zapowiedź, ale bałam się, że będzie z tych przerażających, a ja horrorów nie lubię.. ale z ciekawości chyba obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ojej, ale mi też zafundowałaś wspaniały poranek :) Weszłam poczytać co ciekawego proponujesz, a tu taka niespodzianka :) Aż się ciepło na sercu zrobiło :* Dziękuję Kochana :) Ja na filmy nie mam czasu, a YT dopiero zaczynam oglądać i już się wciągnęłam :) Szusz nie znam, ale szukam właśnie fajnych kanałów do oglądania, bo mam ich zdecydowanie za mało :) Blogi znam, ale to do Elf Naczi mam słabość :) Bardzo fajny post :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Blogowe koleżanki znam ;D filmy tez i Hotel uwielbiam ♥ a Wizyta mnie zaskoczyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Znam tylko dwa blogi :) Trzeci zaraz poznam :))

    OdpowiedzUsuń
  43. wszystkie blogi znam i bardzo lubię :) dziewczyny są super i warto odwiedzać każdą z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Land of Vanity - jeden z moich ulubionych blogów <3.
    Elf Naczi oraz Black Liner również bardzo lubię:).

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo zaciekawił mnie opis horroru, bo "włączasz" zainteresowanie, nie zdradzając szczegółów fabuły ;)

    Szusz nie oglądam, ale jeśli lubisz youtuberki urodowe, które mają coś do powiedzenia, polecam kanał Nudziara :) Jest szczerą, sympatyczną, ale też bardzo konkretną osobą. Ale przede wszystkim bardzo mądrą życiowo :)

    Dołączam do Twoich czytelników i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Elfnaczi i BlackLiner też z chęcią odwiedzam :) Uwielbiam takie wpisy!
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Dodaję "Wizytę" do must watch! :D Na "Hotel Transylwania" nie mogę namówić mojego chłopaka, a tak bardzo chciałabym obejrzeć! :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli wpis lub cały blog Ci się spodobał zapraszam do komentowania i obserwowania :)
Cieszy mnie każdy pozostawiony przez Was ślad i motywuje on do dalszego działania.
Staram się odwiedzać każdego z moich czytelników.

Copyright © 2016 Świat Kosmetykoholiczki , Blogger