30 listopada 2015

Wishlista do Świętego Mikołaja

Hej wszystkim!

Też tak macie, że Wasza wishlista jest grubości siedmiu tomów Harrego Pottera i mimo iż staracie się systematycznie coś tam z niej spełniać i wykreślać to ona nadal rośnie? Ja mam właśnie dokładnie taki problem i chyba nigdy nie sprawię, że będę miała pustą listę, bo zawsze w międzyczasie pojawi się jakaś nowostka na rynku, albo odkryję coś co powinnam była przetestować dawno temu, ale jakoś mi umknęło. Na moje szczęście zwykle te produkty nie są wysokopółkowe a raczej łatwo dostępne także od czasu do czasu próbuję sprawić by kilka z tych rzeczy trafiło pod moje skrzydła.

W najbliższym czasie mam ochotę na kilka tanich, lecz podobno bardzo dobrych kosmetyków kolorowych.




1. Makeup Revolution, metaliczny cień w odcieniu Rose Gold( tańszy zamiennik cieni firmy Stila)

2. Makeup Revolution, paleta cieni do powiek Iconic 3( odpowiednik Naked 3)

3. Freedom Makeup, paleta korektorów w odcieniu Light

4. Makeup Revolution, paleta róży Hot Spice( 6 róży i 2 rozświetlacze)

Nie wiem czy kosmetyki Makeup Revolution dostępne są stacjonarnie, ale w sklepach internetowych można zwykle dostać je bez problemu. Ja swoje zamawiam zawsze na stronie Cocolita, bo mają naprawdę duży wybór kosmetyków, a do tego mogę odebrać je osobiście.

A co znajduje się na Waszej wishliście? Może Święty Mikołaj przeczyta Wasz komentarz także piszcie śmiało ;)

Pozdrawiam cieplutko i do usłyszenia już niebawem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli wpis lub cały blog Ci się spodobał zapraszam do komentowania i obserwowania :)
Cieszy mnie każdy pozostawiony przez Was ślad i motywuje on do dalszego działania.
Staram się odwiedzać każdego z moich czytelników.

Copyright © 2016 Świat Kosmetykoholiczki , Blogger